«بغض» پاییز امسال در گروه استقلال اکران می شود
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

فیلم سینمایی «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان در گروه سینمایی استقلال روی پرده می‌رود.
این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی درمیشیان است، در سی‌امین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفت.
بابک حمیدیان، مهران احمدی و باران کوثری بازیگران اصلی این فیلم هستند که ماجرای دو جوان را روایت می‌کند که در ترکیه به دنبال راهی برای مهاجرت هستند. اکران این فیلم پس از پایان نمایش عمومی فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» در گروه سینمایی استقلال شروع می‌شود.

تهیه‌کننده «بغض» غلامرضا موسوی و پخش‌کننده آن موسسه فیلمیران است. رضا درمیشیان سابقه کارگردانی فیلم‌های کوتاه و مستند را دارد و در فیلم‌های سینمایی «ستاره‌ها»، «سنتوری» و «طهران- تهران» دستیار اول کارگردان بوده است.
همچنين مواد تبلیغی فیلم سینمایی «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان که به زودی روی پرده می‌رود، آماده می‌شود.

سیدغلامرضا موسوی تهیه‌کننده «بغض» در گفتگو با سوره سینما گفت: فیلم را مدیر کل نظارت و ارزشیابی دیده است و گفته‌اند که مشکلی ندارد و ما منتظر آن هستیم که پروانه این فیلم صادر شود. صحبت‌هایی با گروه سینما استقلال برای اکران این فیلم شده و امیدواریم با صدور پروانه نمایش این فیلم به زودی اکران شود.

موسوی ادامه داد: سفارش پوستر و آنونس برای «بغض» داده شده و به محض صدور پروانه نمایش کارهای تبلیغاتی فیلم آغاز خواهد شد. با توجه به بازخوردی که از مخاطبان در جشنواره فجر داشتیم فکر می‌کنم این فیلم مورد استقبال مخاطبان و به خصوص قشر فرهیخته جامعه قرارگیرد. وی افزود: اصلاحیه‌های لازم قبل از جشنواره روی فیلم «بغض» اعمال شده تا پروانه نمایش آن صادر شود و به ما نیز گفته شد که این فیلم پروانه دائم می‌گیرد اما بعدا این پروانه صادر خواهد شد.

غلامرضا موسوی در مورد اکران فیلم «من مادر هستم» به کارگردانی فریدون جیرانی گفت: این فیلم پروانه نمایش دارد و با فیلمیران صحبت‌هایی در مورد پخش این فیلم شده اما هنوز چیزی در مورد اکران «من مادر هستم» مشخص نیست.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب